Search found 2856 matches

by nutnspecial
Dec 10, 2017 9:27 pm
Forum: General Discussion
Topic: MUSIC thread
Replies: 136
Views: 8515

Re: MUSIC thread

that's a nice and unique cover (tho slow). I do tho def find HIM as the best ever? spec for that cover, or their 'fear the reaper'. more bands should maybe do more covers.

"the blood on our hands is the wine"
by nutnspecial
Dec 10, 2017 9:02 pm
Forum: General Discussion
Topic: Dumpster Delinquent
Replies: 15
Views: 543

Re: Dumpster Delinquent

With the weather getting colder I've been getting some really good perishables! Besides a BUNCH of whole wheat and multi grain breads, yogurts, icecream, and pork roasts last weekend- I counted 24 pounds of boneless skinless chicken breast, about 100 protein bars, 8lbs of 'fresh salsa', 3 gigantic t...
by nutnspecial
Dec 10, 2017 8:53 pm
Forum: General Discussion
Topic: $680 zoned HVAC instead of $5000 central system
Replies: 44
Views: 1425

Re: $680 zoned HVAC instead of $5000 central system

Matt I just tried something similar with my fridge. I'm sure somewhat inspired by your thread. Since then I've learned people also split their fridges, but mine is not. I simply sunk it into an exterior wall so that I could expose the coil and compressor area entire rear of fridge to open air in the...
by nutnspecial
Dec 07, 2017 2:28 am
Forum: General Discussion
Topic: MUSIC thread
Replies: 136
Views: 8515

Re: MUSIC thread

Dam I wish I could get my post back from That ^^^^ day to post in the thread 'Cry'. I cried. Anyway, GD what an awesome year day week second etc. All to balance. Besides that really intuitive solsteppy, and the awesome Powerful Meg Myers, and apparently vanilla (Just cuz shez popular) Halesy, I am t...
by nutnspecial
Dec 06, 2017 2:51 am
Forum: E-Bike General Discussion
Topic: Bike plans 4 summer
Replies: 44
Views: 2108

Re: Bike plans 4 summer

I'm thinking not to ditch the Klein Mantra, but to redo the swingarm (URT) extension for a wider better made dual FW hub (too much wheel bearing maintenance currently), that sits back far enough to run a shinko or a 3" x 24" knobby With that phatgoose running admirably on 9s, it's a really nice cru...
by nutnspecial
Nov 25, 2017 8:39 pm
Forum: E-Bike Non-hub Motor Drives
Topic: South America mid drive e-moto
Replies: 10
Views: 534

Re: South America mid drive e-moto

Yes, nice building, riding and recording!!!! Ime the bht (similar size/weight to bigblock) surpasses 40 lbs of hub motors for these activities. I consider it ridiculous no businessmen have tapped into this middrive-direct (direct middrive?) potential- though it's warranted hubs are easier and thus m...
by nutnspecial
Nov 23, 2017 8:48 am
Forum: General Discussion
Topic: MUSIC thread
Replies: 136
Views: 8515

Re: MUSIC thread

Title track from the movie 'Son of a gun' by 'Sol Seppy'/

ENTER ONE https://www.youtube.com/watch?v=ypApKTXuOxU
sol.jpg
sol.jpg (14.22 KiB) Viewed 89 times

I <<like>> to think I know just what she is saying. It went well with the movie imo. So beautiful sad and happy.
by nutnspecial
Nov 23, 2017 8:42 am
Forum: General Discussion
Topic: MOVIE NITE
Replies: 298
Views: 19991

Re: MOVIE NITE

SON OF A GUN
Son-Of-A-Gun-KA1-1.jpg
Son-Of-A-Gun-KA1-1.jpg (139.66 KiB) Viewed 88 times
Ewan Mcgreggor was good as was all the leads IMHO. Something about it gets me every freaking time I watch it. It's so simple yet so deep I can't describe it. It's an idea of an analogy that encompasses everything.

And the title track too.
by nutnspecial
Nov 20, 2017 10:23 pm
Forum: General Discussion
Topic: MUSIC thread
Replies: 136
Views: 8515

Re: MUSIC thread

Oh cool the forum is new. Alot of websites are new too. and alot of new shit from china is available. I am amazed at this year. Someone should tie this in politically./? / / / in the political thread(s) :!: Anyway, Yeah I recognize Power when I see it. Esp if it's not too prideful/boastful/ or overw...
by nutnspecial
Nov 12, 2017 4:11 am
Forum: General Discussion
Topic: Forks over Knives <health>
Replies: 131
Views: 5044

Re: Forks over Knives <health>

It's a balance, as is all to or ever to exist. Right? I like to think we know this balance at our cores, but we all like to trick ourselves to some level. Bread and water is made out to be 'dungeon food' but I'd take a bet that good quality bread and water would be all needed for healthy sustenance....
by nutnspecial
Nov 10, 2017 3:19 am
Forum: General Discussion
Topic: MUSIC thread
Replies: 136
Views: 8515

Re: MUSIC thread

My Day, Week, Year, And possibly lifetime has been rocked by two women I Never knew about. They are both so POWERFUL. Meg Myers (check out 'Desire' . . . and a half dozen more) Tove Lo ('discotits', and others') Also, pretty good vids for both. (ESP as noted :oops: ) Why I hadn't heard and seen this...
by nutnspecial
Nov 09, 2017 4:39 am
Forum: General Discussion
Topic: MUSIC thread
Replies: 136
Views: 8515

Re: MUSIC thread

"Storms" -fleetwood mac

My body tries to cry
But in those years of lifetimes' past
I did not deal with the rose
I'd like to leave you with something more
I've always been a storm

https://www.youtube.com/watch?v=pBhih2fJitg
by nutnspecial
Nov 08, 2017 6:04 am
Forum: General Discussion
Topic: MUSIC thread
Replies: 136
Views: 8515

Re: MUSIC thread

Also, "bad at love"

https://www.youtube.com/watch?v=xdYFuCp3m9k

Crap now that I actually see her I don't think she 'fits' with my impression of her music. Oh well, whatcha gonna do?
by nutnspecial
Nov 08, 2017 6:01 am
Forum: General Discussion
Topic: MUSIC thread
Replies: 136
Views: 8515

Re: MUSIC thread

Besides starting to learn about Fleetwood Mac's incredible PAST and PRESENT, and revisting their MANY awesome songs ! . ! . ! . ! . ! I been getting into this 'Halesy' chic. https://www.youtube.com/watch?v=FR9G7ioLLmc The vid is detractive imo, as are most when you see them after getting into the so...
by nutnspecial
Nov 08, 2017 5:55 am
Forum: Battery Technology
Topic: Tool batteries: experience in lithium VS
Replies: 3
Views: 337

Re: Tool batteries: experience in lithium VS

*****************PASS IT ALONG********************************* There's gonna be some of these available , if you keep your EYES open ^^^^ that's a hint-- (but the only one you'll get from me right now. . . .) :D lynxx.jpg (I currently have four (lightly used) for testing, and hopeful use for 10ah 3...
by nutnspecial
Nov 08, 2017 5:46 am
Forum: Battery Technology
Topic: New Battery Maintenance/Conditioning
Replies: 0
Views: 81

New Battery Maintenance/Conditioning

In order to enhance/create/promote positive evolution, things need to be stretched/trained towards their current limits, (or BEYOND their current known limits)). . . . Like with your brain or a muscle or a muscle car or a circus elephant :arrow: Soooooo , I have taken up occasionally charging my ce...
by nutnspecial
Nov 07, 2017 12:49 am
Forum: General Discussion
Topic: MUSIC thread
Replies: 136
Views: 8515

Re: MUSIC thread

'time cast it's spell on you but you won't forget me' 3:21

https://www.youtube.com/watch?v=cwnnpKcP0Gw

And more recent live. Silver springs - fleetwood mac

https://www.youtube.com/watch?v=PspqaLsXCLs
by nutnspecial
Nov 04, 2017 2:06 am
Forum: General Discussion
Topic: MUSIC thread
Replies: 136
Views: 8515

Re: MUSIC thread

https://www.youtube.com/watch?v=kXte_i8m7aE 'mount normal' by blues traveler I have liked this one for a while. But what is 'normalcy'? He's talking about Humanity and it's quest for Perfection- which must be the source of it's creation imo. Perfect something. No end no beginning. Infinity. Oh god, ...
by nutnspecial
Oct 21, 2017 8:19 pm
Forum: General Discussion
Topic: I am back AF
Replies: 21
Views: 698

Re: I am back AF

I'm out, this convo has been beyond my feeble processing power all along. :roll:
by nutnspecial
Oct 20, 2017 9:09 pm
Forum: General Discussion
Topic: I am back AF
Replies: 21
Views: 698

Re: I am back AF

What are the facts? Or what is the most factual info pertaining to this? Don't bother ME with anything less, please? Also, pertaining to D's last post, who is 'the nut'? Cuz that's kinda name calling lol and I'll defend that even if it wasn't me (just not as hard). No 'one' is a 'nut' . . . except a...
by nutnspecial
Oct 15, 2017 10:50 pm
Forum: General Discussion
Topic: YOUTUBE RECOMMENDS :
Replies: 648
Views: 24018

Re: YOUTUBE RECOMMENDS :

Wholly shit look at this monotony am I in kindergarden? I do see one or two that AREN"T ebikes- like a couple percent lol. Guess some utubers are just boring, but you know what they say about being boring . . . Or being bored? . . . Or -uh I might hafta look that one up. Anyway here's one of MY reco...
by nutnspecial
Oct 15, 2017 6:49 pm
Forum: General Discussion
Topic: I am back AF
Replies: 21
Views: 698

Re: I am back AF

Lol I'd ignore him/ t h e m. seems like an i q of two most of the posts.
-Try google before everybody reading thinks you're a dumbass, or more likely some dumbass fractal personality- that's against the rules and plain stupid besides that hahah
by nutnspecial
Oct 13, 2017 1:55 am
Forum: General Discussion
Topic: Pretty Pictures
Replies: 0
Views: 122

Pretty Pictures

Beauty is in the eye of beholder of course! And who the hell said that one first? Who will say it last? Omg. Here's a few I might update my user photo with. It was almost unreal in person. But at least it's worth a thousand words. Another quote!!!!! :lol: 0902170629d.jpg 0902170629.jpg A really nice...
by nutnspecial
Oct 13, 2017 1:40 am
Forum: E-Bike General Discussion
Topic: Bike plans 4 summer
Replies: 44
Views: 2108

Re: Bike plans 4 summer

Maybe for winter, or summer, I'm thinking not to ditch the Klein Mantra, but to redo the swingarm (URT) extension for a wider better made dual FW hub (too much wheel bearing maintenance currently), that sits back far enough to run a shinko or a 3" x 24" knobby. The eastgem bike can wait- it's hangin...
by nutnspecial
Oct 13, 2017 1:30 am
Forum: E-Bike Photos & Video
Topic: 2WD PHATGOOSE
Replies: 8
Views: 1058

Re: 2WD PHATGOOSE

Thanks for the info Motomech, I dig your setup man! I'll reply more in depth when I get a chance- in the meantime any posts are welcome- Any questions for someone doing a build etc or just PM and I'll post up whats applicable. I gotta say it works really good. But it is a tractor offroad. The weight...